TAG! 10 random things about me!

10 random things that you may or may not know about me!!!

I was tagged by Anastacia! Thank you!!!

1. I recently changed my assignment at work. It is absolutely FANTASTIC!!! The only bad part is I now need to wake up more than 2 hrs earlier than I used to.

2. I do not like to open up new beauty products before the old one is used up. Even though I call myself a beauty blogger, I have only 2 lipsticks that are currently opened. Needless to say, I have 293847 more unopened ones.

3. My father likes to send me weekly text messages subtly reminding me that he would like a grandchild soon. I always ask my mother to get a dog for him instead.

4. I strive to find the most volumizing mascara around. When I was in high school, I would put mascara on, then put on a coat of powder (loose face powder, or unused eyeshadows) on it, and then put on another coat of mascara.
The result: SUPER THICK LASHES but super spidery lashes unless you were really good at it. This is before I found out about mascara primer.

5. Unsweetened tea is my best friend. Especially in the summer.

6. I hate socks. I rejoice every year when sandal/flip flop season comes around.

7. I hate umbrellas. When I was in high school, I wrote an article in my school newspaper on how much I hate umbrellas.

8. Wearing/Applying nail polish is a skill which is beyond my capability. I watch in awe as all the beauty bloggers show off their incredible nail skills. Strangely, I can’t live without my toenails painted.

9. I recently sorted out my makeup collection. I realized I have some doubles of some drugstore e/s palettes. I also found a lot of stuff that I want to sell. Look for a blog sale soon!

10. I firmly believe that if my job had a nap time everyday, my productivity would improve significantly.

So, what did you think?

xoxo, K

Please like & share:

16 Thoughts on “TAG! 10 random things about me!

  1. I hate umbrella too.. haha, it is so annoying but then I need it terribly when it is rain.
    I’m looking forward for your big sale

  2. Haha!!! Kay you’re too funny!! But I hear ya on #2. I’m the same way. I wanna use before I open, then nothing goes bad or to waste. Certain things though, I’ll open up on the dot!LOL!

    Aww…Your dad wants a grand kid and you want a dog for him! LOL! :)

    And #8 is sooo me too!! I can’t paint my own nails nice to save my life, but I’ll go and spend $20 to have someone else do it!! Cuz it NEEDS to be done! LOL!

  3. HAHAH i want to read that article about hating umbrellas xD

    man i SHOULD be more like you on #2.. i definitely have some unopened items.. i feel bad when i get high end items o__O i said i wanted to save some of the things i got from fuz but she asked that i use them, hahaha! aahh! so i did. i hope they last like.. forever.. hahaha!

    blogsale! woohoooo :)

  4. Hey, Kay! First of all thaq so much for did this tag :)
    And OMG! You make me very laugh with your #3! It’s so funny! Your dad is super man!! ;)
    Also I really like your #2! It’s pretty simple, but I learned this thing from you!! Thanq for this :)

  5. Awe! And can’t wait to see your package :)

  6. Same with you! I can have my fingernails bare but never my toenails :) thanks for sharing random things about you its nice to know you more :)

  7. I can’t wait until your blog sale! Haha, your dad’s so funny! I wish I still had nap time like in Preschool. :(

  8. hmm..speaking of umbrellas…it was bothering me this morning that i forgot my collapsable one this morning…the darn rain is unpredictable here.. lucky for me it didnt’ rain haha…and cuz i didnt’ have that extra weight lol
    haha..i can’t resist the urge to open new cosmetics

  9. Haha loved this post!
    Omg I love umbrellas… I am totally opposite of you. I like to collect them esp the ones with cute patterns. But I do agree that they are annoying to carry around all over the place.
    And I applaud your patience to keep all cosmetics unopened until you use up others, that’s kind of like the project 10 pan but better! LOL :)

  10. Woot, can’t wait for your blogsale!

  11. I hate wearing socks too! It doens’t matter how cute they are they’re just such a hassle to wear and strangely quite ucomfortably warm.

    I used to love nail polish as well but I’m terrible at it also so I tend to have it done at a salon but these days I’m too lazy to even do that. @_@

    I’m trying so hard not to open all my new cosmetics. It’s taking a lot of discipline and I don’t always succeed.

  12. Haha I’m opposite of you on #2. I can’t resist opening something new I just got! Even if it’s just a refill! Sometimes I even try to finish the one I have so I can get to the refill.. I’m so weird XD

  13. its so funny how your dad texts to u to tell u about that (my dad doesnt let me text , he thinks its a waste of money x_x) ur family sounds cute, (:p i hate socks too, but good thing im here in cali…practically everyday can be sandal season , its always hot here…)oh and im looking forward to your blog sale :D

  14. I dont like umbrellas either. I’d rather walk in the rain than open it. I’d be ok with it if someone opened an umbrella over my head :)

    I hate socks too :( The moment I get home, I need to take socks off! (fall/winter time)

  15. #3, 7, and 10 made me laugh XD i’m the FOB u sometimes see with an umbrella on a sunny day.

  16. haha I love socks in the winter, but I hate them in the summer! give me some flip flops and sandals when the weather’s warm!

    I couldn’t agree more about the naptime at work bit – I’d be willing to work a little longer if I knew that I could take a nap and be able to focus the rest of the day, rather than spacing out!

Post Navigation